Przejdź do głównej zawartości

Kwiaty

Hejka :)
Uwielbiam fotografować kwiaty i dzisiaj chcę się z Wami podzielić zdjęciami (zrobionymi oczywiście przeze mnie) kwiatów :) Mam ich masę, ale oczywiście nie wrzucę ich na raz, bo co będę później publikować? :) na początek parę zdjęć tulipanów:







































Uwielbiam również słoneczniki:





Kwiaty też się do nas uśmiechają :)

Czy Wam też się nic nie chcę? Im bliżej wakacji tym mam mniejsze chęci do wszystkiego, najchętniej bym leżała, słuchała muzyki lub oglądała serial :) jestem maniaczką serialu "Czysta krew". W poniedziałek wyszedł nowy odcinek nowego sezonu (6) a mi zostało 5 odc sezonu 5 :) czas to nadrobić :) A na koniec jedna z moich ulubionych piosenek :)


Komentarze

  1. Zdjęcia znacznie lepiej wyglądają, niż tamte w niebieskich ramkach ( w poprzednich wpisach).
    Działaj dalej!
    chociaż photobloga też mogłabyś odświeżyć i podlinkować tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pławniowice

Cześć! :) Dzisiaj wróciłam z Pławniowic. Spędziłam tam 3 dni w gronie bardzo sympatycznych ludzi. Choć było za zimno na kąpiel w jeziorze - nie nudziło mi się :) Oczywiście miałam ze sobą aparat i oczywiście skorzystałam z okazji robienia zdjęć, oto efekt:

Powrót

Hejka :) Na początku chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność. Zaczęła się szkoła, nie wyrabiałam się ze wszystkim. Nie miałam czasu na robienie zdjęć a tym bardziej na zajmowanie się blogiem. Ale teraz się to zmieni! Postaram się w miarę często dodawać nowe zdjęcia. Może nie będę pisała dużo, ale zdjęcia będą się pojawiać :) Zapraszam do obejrzenia nowych zdjęć :)

Wspomnienia z wakacji....

Hejka Dawno nie pisałam, ale musicie mi wybaczyć, mam masę rzeczy na głowie i nie zawsze znajduję czas dla siebie. Ale dzisiaj postanawiam nadrobić i wrzucam parę zdjęć. Tak jak w tytule postu są to zdjęcia jeszcze z wakacji :) zapraszam do oglądania i komentowania :) Pozdrawiam Was bardzo cieplutko :)