Przejdź do głównej zawartości

Pierwsza notka

Hej wszystkim :*
Jest to mój pierwszy blog, mam nadzieję, że uda mi się go prowadzić systematycznie - najlepiej co 2, 3 dni. Po pierwsze chciałam podziękować Pauli, która zachęciła mnie do założenia bloga. Dzięki wielkie :* W tym blogu zamierzam podzielić się z Wami moją pasją fotografią <3 ale nie tylko. Co dokładnie będę pisać - wyjdzie 'w praniu' :) Nie będę teraz pisać o sobie wszystkiego, bo by było tego za dużo. Wszystkiego dowiecie się z czasem :) Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój blog i będziecie regularnie go odwiedzać :) 
Pozdro ^.~

z Paulą :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pławniowice

Cześć! :) Dzisiaj wróciłam z Pławniowic. Spędziłam tam 3 dni w gronie bardzo sympatycznych ludzi. Choć było za zimno na kąpiel w jeziorze - nie nudziło mi się :) Oczywiście miałam ze sobą aparat i oczywiście skorzystałam z okazji robienia zdjęć, oto efekt:

Wspomnienia z wakacji....

Hejka Dawno nie pisałam, ale musicie mi wybaczyć, mam masę rzeczy na głowie i nie zawsze znajduję czas dla siebie. Ale dzisiaj postanawiam nadrobić i wrzucam parę zdjęć. Tak jak w tytule postu są to zdjęcia jeszcze z wakacji :) zapraszam do oglądania i komentowania :) Pozdrawiam Was bardzo cieplutko :)

Powrót

Hejka :) Na początku chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność. Zaczęła się szkoła, nie wyrabiałam się ze wszystkim. Nie miałam czasu na robienie zdjęć a tym bardziej na zajmowanie się blogiem. Ale teraz się to zmieni! Postaram się w miarę często dodawać nowe zdjęcia. Może nie będę pisała dużo, ale zdjęcia będą się pojawiać :) Zapraszam do obejrzenia nowych zdjęć :)