Przejdź do głównej zawartości

Zwierzaki z placu

Hejka!
Długo mnie tu nie było, ale znowu byłam na wsi, u dziadków gdzie nie mam internetu. Choć bardzo chciałam dodać wpis nie mogłam. Więc póki mam internet będę dodawać wpisy codziennie (postaram się).
Tytuł wpisu się wziął z tego, że chcę dodać dzisiaj zdjęcia zwierzaków, dokładnie gołębi i kota, którzy spacerują sobie po placu u moich dziadków. Żyli ze sobą w zgodzie, aż się dziwiłam, aż do czasu gdy ten śliczny kotek zaatakował jednego z gołębi. Tak zakończyła się przyjaźń między tymi zwierzakami :) Gołębie są pasją dziadka. Puszczał je kiedyś na loty, ale teraz z przyczyn zdrowotnych już tego nie robi. Dla mnie jest to niesamowite, że gołębie puszczone np. w Niemczech wrócą do domu. Dla mnie to jest nie do ogarnięcia. Ja się często gubię i gdyby nie pomoc bliskich to bym do domu nie wróciła :P więc gołębiem nie mogę być :D

A kuku, jestem tutaj :)


A oto potomek. Bardzo strachliwy i nie chciał wyjść z kryjówki.









Miłej nocy, karaluchy pod poduchy :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pławniowice

Cześć! :) Dzisiaj wróciłam z Pławniowic. Spędziłam tam 3 dni w gronie bardzo sympatycznych ludzi. Choć było za zimno na kąpiel w jeziorze - nie nudziło mi się :) Oczywiście miałam ze sobą aparat i oczywiście skorzystałam z okazji robienia zdjęć, oto efekt:

Powrót

Hejka :) Na początku chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność. Zaczęła się szkoła, nie wyrabiałam się ze wszystkim. Nie miałam czasu na robienie zdjęć a tym bardziej na zajmowanie się blogiem. Ale teraz się to zmieni! Postaram się w miarę często dodawać nowe zdjęcia. Może nie będę pisała dużo, ale zdjęcia będą się pojawiać :) Zapraszam do obejrzenia nowych zdjęć :)

Wspomnienia z wakacji....

Hejka Dawno nie pisałam, ale musicie mi wybaczyć, mam masę rzeczy na głowie i nie zawsze znajduję czas dla siebie. Ale dzisiaj postanawiam nadrobić i wrzucam parę zdjęć. Tak jak w tytule postu są to zdjęcia jeszcze z wakacji :) zapraszam do oglądania i komentowania :) Pozdrawiam Was bardzo cieplutko :)